MisticWeponnPL
Administrator
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 14:44, 23 Paź 2010 Temat postu: Manor system co i jak ;] |
|
|
Co to jest manor system? Jest to system wiążący właścicieli zamków i pozostałych graczy. Właściciel zamku inwestuje kasę w sprzedaż nasionek. Gracze mogą kupować nasionka i ozywać ich na odpowiednich mobach (liczy się lewel moba). W wyniku zasiewania nasionek gracze otrzymują owoce, które mogą zamienić na matsy. Właściciele zamków za skupione owoce mogą tworzyć rożnego rodzaju przedmioty (za dodatkowa oplata u kowali znajdując się w zamkach).
Rozpoczynamy zabawę od rozmowy z Manor Managerem w każdym mieście (posiadającym zamek i właściciela):
Purchase Seed - otwiera okno kupowania ziarenek
Tally up indigenous product - sprzedaż (a raczej zamiana na maty) owocow
Viev the manor status - otwiera okno z informacjami o ilości dostępnych ziarenek/owoców oraz ich cenach
Viev the basic seed information - to samo okno co powyżej
Purchase harvester - kupno kosy
Ask aboute present ... - informacja o właścicielu zamku, jego klanie i podatkach
"Tell me what you mean ... - maly user guide
Okienko z 3(lub 4) opcji:
Na gorze mamy 3 zakładki, po kolei: info o ziarenkach, info o owocach, info o matsach + zestawienie cen ziarenek i owoców
1 zakładka - info o ziarenkach
Pierwsza od lewej lista rozwijalna Current Seed - możemy sprawdzić ceny i ilość sprzedaży/skupu na dzień aktualny (current) i następny (next)
Kolejna lista rozwijalna pozwala nam przeglądać ceny dla każdego miasta.
Dalej mamy tabelkę i w niej 4 kolumny:
Seed name - nazwa ziarenka
Residual - ile ziarenek jest aktualnie dostępnych do kupienia
Sales - ile ziarenek dziennie jest dostępnych do sprzedaży
Sales Price - cena
2 zakładka - info o owocach
Tabelka z 5cioma kolumnami:
Crop Name - nazwa owoca
Remaining - ile ziarenek można aktualnie odsprzedać (zamienić na maty)
Buy - ile ziarenek dziennie można odsprzedać
Buy Price - wycena owocu (nie dostajemy adeny tylko maty o równowartości tej ceny)
Reward - w kolejnej zakładce możemy sprawdzić jakie maty sa dla opcji 1wszej, a jakie dla 2giej
3 zakładka - info o masach + zestawienie cen ziarenek i owoców
Tabelka z 6cioma kolumnami:
Crop name - nazwa owoca (i zarazem odpowiadającego mu ziarenka)
Lvl - lewel owoca
Seed Price - cena ziarenka
Crop Price - wycena owocu
Reward 1 - rodzaj matu jaki dostaniem po oddaniu owocu
Reward 2 - jak wyżej
Na dole mamy jeszcze przyciski do kupna ziarenek i sprzedaży owoców.
Wszystko ładnie i pięknie, tylko jak mogę policzyć zyski?
Z tabelki odczytujemy cenę ziarenka, wycenę owocu i jaki mat dostaniemy w danym miecie za ten owoc. Idziemy do jakiegoś npc - handlarza i sprawdzamy po ile skupuje od nas dany mat. Teraz znamy już cenę matu, czyli możemy oszacować ile matów dostaniemy za dany owoc.
Rodzaje ziarenek.
Coda - dla graczy i mobow w zakresie leweli 10-30
Cobol - dla graczy i mobow w zakresie leweli 31-48
Codran - dla graczy i mobow w zakresie leweli 49-64
Coba - dla graczy i mobow w zakresie leweli 61 i wzwyz
Pozostaje pytanie jaka jest różnica miedzy zwykłymi ziarenkami, a alternatywnymi ?
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tłumaczenie Choch's Guida (+kilka uwag ode mnie):
Kupno ziarenek (seeds).
Zaopatrujemy się u Manor manager'a w każdym mieście. Skup jest resetowany codziennie o 7 PM PST (czyli o 4 rano naszego czasu). Jak w danym dniu sprzedadzą się wszystkie ziarenka to nie kupisz więcej aż do następnego dnia. Właściciel zamku może wstrzymać lub zmienić ilość ziarenek do sprzedaży każdego kolejnego dnia. Ziarenka maja zasięg lewelowy (10 lvl). Dla 100% zbierania owoców (crop) twoja postać, ziarenko i mob na którego je zasiejesz murza być w zasięgu lewelu.
(Dodam od siebie ze jednorazowo musisz sobie kopic kose - harvester)
Wymiany są o godzinie 23.00 - 23.01
Zbieranie owoców (crops).
(Od siebie dodam ze najlepiej wrzucić ikonę ziarenka i kose na pasek skrótów) Zaznaczasz moba i klikasz na ikonę ziarenka (graficznie akcja ta wygląda jak spoil). Dostaniesz komunikat - "Plainting failed" albo "Plainting succeeded". Monza próbować zasadzić ponownie ziarenko na tym samym mobie w przypadku gdy poprzednie nie weszło. Po zabiciu moba używamy kosy i dostajemy komunikat - "earned [crop type]" lub "harvest failed". Ziarenka muszą być zasiewane w okolicach miasta w którym zostały kupione. Jednakże owoce (crops) mogą być sprzedane w jakimkolwiek mieście - uwzględniając to ze właściciel zamku udostępnia skup danego owocu.
Minusy.
Zasianie ziarenka na mobie rowna sie z tym ze mob możne wydro pic tylko edena i nic innego. (Dodam od siebie ze można ozywać Spoila, tyle ze najpierw wyciągamy Owoce za pomocą Harvest a dopiero później używamy Sweep - po którym mob znika)
Plusy.
Korzyści zależna od danego właściciela zamku. Po pierwsze nie dostaniesz adeny przy oddawaniu owoców u manor managera.
Właściciel zamku ustala wartość poszczególnych owoców w adenie. Oddając owoc dostajemy materiały o równowartości tej ceny. Równowartość jest ustalana względem ceny skupu materiałów w danym mieście (u jakiegokolwiek handlarza npc w danym miescie). Czyli jak npc będzie nam płacił za Animal skin 50adeny, a wycena owocu wynosi 500adeny u manor managera to dostaniemy 10 animal skinow za ten owoc.
Rodzaj materiału jaki otrzymamy zależny od nazwy i typu owocu (type I i type II). Type I - otrzymujemy materiały które się nam normalnie opłaca po odsprzedaży - coal, braided hemp, silver nuget etc. Type II - możemy otrzymać mniej wartościowe maty jak stem, thread, ale mozemy trafic tez o wiele bardziej wartosciowe niz type I - mold glue , etc.
(właściciel zamku możne ostawić czy dostajemy losowo jeden z kilku typów materiałów , czy dokładnie jeden określony mat)
Ważnym do zapamiętania jest to ze właściciel zamku możne nie skupować tych samych ilości owoców każdego dnia. Wiec jeśli chcesz być pewnym sprzedaży rób to przed 4 rano każdego dnia (wtedy się zmieniają wartości). Właściciel zamku ustawia także maksymalna ilość sprzedawanych ziarenek i skupowanych owoców. Wiec nie ma co sie nastawiać na farmowanie 10k owoców przez cały tydzień i później sprzedania ich za jednym razem.
----------------------------------------------------------
Z ofijalnego opisu na stronie lineage2.com:
Do +/- 5 leweli różnicy pomiędzy lewelem ziarenka i lewelem mobka na którego zasiewamy jest bardzo duża szansa na sukces, z każdym kolejnym lewelem szansa zmniejsza się o 5%.
Do +/- 5 leweli różnicy pomiędzy lewelem postaci zasiewającej i lewelem mobka na którego zasiewamy jest 100% szansa na sukces, z każdym kolejnym lewelem szansa zmniejsza się o 5%.
Aby uniemożliwić zasiewanie przez niskiego lewelu graczy i późniejszego zbierania przez wysoko lewelowych graczy - porownanie lewelow ma także miejsce podczas wyciągania owocu (harvesting). Do +/- 5 leweli różnicy pomiędzy graczem wyciągającym owoc a mobkiem szansa na sukces jest bardzo duża, z każdym kolejnym lewelem szansa spada o 5%.
-----------------------------------------------------------
Tekst pochodzi z serwisu lineage2.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|