MisticWeponnPL
Administrator
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 12:08, 15 Maj 2011 Temat postu: Crystal Caverns | Wzięcie questa i zrobienie wejściówki |
|
|
Wzięcie questa i zrobienie wejściówki.
Wymagania:
Level: 78+
Party: max. 2 osoby w instancji Dark Claud Mansion.
Nagroda: Contaminated Crystal
- Rozpoczynamy od GK w Heine, TP Isle of Prayer.
- Udajemy się do NPC Kanis (Screen), bierzemy pierwszy Quest Bird in the Cage.
- Biegniemy na północ wyspy do Dark Claud Mansion.
- Wchodzimy do lochu, mamy 30 minut na zrobienie wejściówki.
- Poniżej mapka lochu, wraz z zaznaczona kolejnością bicia mobów i pokoi które się otwierają.
- Zaczynamy w punkcie Start, szybko zabijamy 2 moby które zaraz po zaatakowaniu rzucą się na nas.
- Wychodzimy na korytarz i bijemy wszystkie 4 grupki mobów (oznaczone na mapce A, B, C i D), otwierają się drzwi do pokoju nr 1.
- Zabijamy 4 mobki.
- Pojawia się fontanna, nie musimy jej klikać, wystarczy że wyjdziemy na korytarz.
- Na korytarzy po pojawieniu się fontanny zrespiły się mobki które biliśmy za pierwszym razem (te w pokoju z napisem Start się nie respią).
- Ubijamy je szybciutko i wchodzimy do pokoju nr 2.
- W drugim pokoju naszym zadaniem jest klikanie nagrobków, aż wszystkie "zaświecą" i znikną a w ich miejsce pojawi się fontanna, Golemów bić nie musimy.
- I znów po pojawieniu się fontanny pojawiają się mobki na korytarzu (A, B, C i D). Wiecie co robić.
- Otwierają się drzwi do pokoju nr 3. UWAGA! Wejście do środka spowoduje zagrowanie się 7 mobków czających się wewnątrz.
- Ubijamy je i udajemy się w lewo
Tego momentu nikt nie lubi Wink
Trafiamy na szachownicę, naszym zadaniem jest zabijanie Figur szachowych po 1 w każdej linii
(na schemacie linie oznaczono cyframi rzymskimi) łącznie jest 7 linii, zaczynamy bic od I aż do VII, jeśli pomylimy kolejność i na przykład ubijemy w pierwszej a następnie w trzeciej linii to niestety, ale musimy zaczynać zabawę od początku.
Figurze po trafieniu spada życie, jeśli nie zacznie spadać, musimy przestać bić i zaczynamy walczyć z kolejnym w linii, niestety trafiony a nie umierający mob będzie nas nękał czarami masowymi a dodatkowo jeśli dłuższy czas go biliśmy, pojawi się jeden z mobków z jakimi mieliśmy przyjemność walczyć na korytarzu. Najlepszą taktyką jest bicie Figur po skosie (przyjrzyjcie się screenowi zobaczycie o co chodzi).
Po zabiciu ostatniej figury pojawia się fontann, i znów nie musimy na nią klikać, możemy wyjść do poprzedniej salki. Tak właśnie znowu zrespiły Się mobki z którymi walczyliśmy aby dostac się na szachownicę.
Po wyczyszczeniu pokoju udajemy się do pokoju nr 5, do najbardziej czasochłonnej części zadania.
Musimy bić mobki w kolejności: 2, 5, 7. Najskuteczniejsza metoda.
Trafiony mobek częstuje nas tekstem pozytywnym lub negatywnym. W tym pierwszym przypadku znika po chwili a my możemy zaatakować kolejnego mobka.
W tym drugim jest troszkę gorzej, wszystkie mobki oprócz uderzonego znikają i nie pojawią się do czasu aż zabijemy Fałszywego strażnika.
Po zabiciu 3 strażników pojawia się fontanna a my wychodzimy z lochu z gotowym kryształem na dalsza zabawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|